christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Που θα βρείτε προπονητικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου

Αγαπητοί φίλοι,

Όταν αποφάσισα να γράψω το βιβλίο μου περι προπονητικής τριάθλου, πραγματικά δεν ήξερα τι να περιμένω όσο αφορά την ανταπόκριση και τα σχόλια που θα δεχόμουν. Με το που εκδόθηκε πέρασα μια περίοδο περίπου ενός μηνός, κατά την οποία ήθελα να κρυφτώ, αφού ουσιαστικά ουδέποτε είχα το «ψώνιο» του συγγραφέα. Η ανταπόκριση όμως του αθλητικού κόσμου, καθώς και τα θετικά σχόλια που μου έκαναν οι προπονητές μου (τους οποίους αναφέρω και στο βιβλίο) και που ήταν πολύ σημαντικά για μένα με έκαναν τελκά να βγώ από το καβούκι μου.

Με συγκινεί πολύ το γεγονός ότι όλο και περισσότερα άτομα, γνωστοί και άγνωστοι, επικοινωνούν μαζί μου για να μου πούν τη γνώμη τους για το εγχείρημα μου αυτό. Άτομα με τα οποία, στο τέλος της ημέρας μιλούμε την ίδια γλώσσα, την γλώσσα του αθλητισμού.

Επίσης, όλο και περισσότερα άτομα με ρωτούν αν μπορώ να τους βοηθήσω και να τους στέλνω προπονητικό πρόγραμμα μέσω του διαδικτύου.

Όπως λέω και στα άτομα αυτά, το να προπονείς κάποιον διαδικτυακά δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Απαιτεί δέσμευση και το θεωρώ μεγάλη ευθύνη. Στην ιστοσελίδα μου αυτή αναρτώ το πρόγραμμα της ομάδας που προπονούμαστε χάρην ευκολίας, δεν είναι όμως προπόνηση μέσω διαδικτύου αφού μαζευόμαστε μαζί με τα παιδιά τουλάχιστον 4 φορές την βδομάδα. Επίσης, το πρόγραμμα αυτό είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και αδυναμίες των αθλητών της ομάδας μας, καθώς και στο πρόγραμμα αγώνων που επιλέξαμε να τρέξουμε, δεν σημαίνει ότι ταιριάζει στον οποιονδήποτε.

Προτιμώ να είμαι ειλικρινής και σωστός απέναντι στα άτομα αυτά και ας τα στεναχωρώ λιγάκι, παρά να μπώ σε άγνωστα για μένα χωράφια και να πειραματιστώ ουσιαστικά με την απόδοση και ίσως και με την υγεία τους. Συγγνώμη λοιπόν αγαπητοί φίλοι αλλά εγώ προσωπικα στο κομμάτι της προπονητικής μέσω ίντερνετ δεν μπορώ να σας βοηθήσω.

Εγώ και ο ΒασίληςΑυτό που μπορώ να κάνω είναι να σας συστήσω τον φίλο μου και θρύλο στον ελληνικό χώρο στο άθλημα του τριάθλου Βασίλη Κρομμύδα, ο οποίος εδώ και χρόνια προσφέρει επιτυχώς τέτοιες υπηρεσίες.

Πιο κάτω είναι το σχόλιο που έστειλα και έβαλε στην ιστοσελίδα του, μετά απο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τριάθλου το 2011 στην Αυστρία στο οποίο συμμετείχα σαν αθλητής της εθνικής ομάδας, με τον Βασίλη προπονητή μας:

christouΣαν μέλος της εθνικής ομάδας τριάθλου Κύπρου, θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μας κ. Κρομμύδα για την καθοδήγηση του και τις πολύτιμες συμβουλές του, τόσο κατά την προετοιμασία μας όσο και στους σημαντικούς μας αγώνες όπου ήταν παρών. Έχοντας την τύχη στους τελευταίους μας αγώνες να μοιραστώ το δωμάτιο μαζί του, εκτός από τις απίστευτες για τα δικά μας δεδομένα αθλητικές εμπειρίες που μοιράστηκε μαζί μου, μπόρεσα να καταλάβω από πρώτο χέρι πόσο κοντά είναι στους αθλητές του, όσο παράξενο και αν ακούγετε. Ότι απορία και αν είχαν, από κάθε μέρος του κόσμου, τον έπαιρναν τηλέφωνο ή του έστελναν μύνημα στον υπολογιστή, και αυτός με μεγάλη προθυμία τους απαντούσε. Διαπίστωσα επίσης ότι  ο Βασίλης δεν είναι ο άνθρωπος που ψάχνει την εύκολη λύση, όσο αφορά τα προπονητικά του προγράμματα. Για κάθε αθλητή του έχει ξεχωριστό πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στους στόχους του, και είναι έτοιμος να το αλλάξει σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά, όπως π.χ. αρρώστια,τραυματισμός κλπ. Η ακαδημαϊκή του κατάρτιση σε συνδιασμό με την τεράστια εμπειρία που κουβαλάει, τον καθιστά ιδανική επιλογή για όποιο θέλει να κάνει το επόμενο βήμα στην αθλητική του πορεία, σε όποιο επίπεδο και αν βρίσκεται.
Χρίστος Χρίστου, Μέλος της Εθνικής Ομάδας Τριάθλου Κύπρου

Μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του για περισσότερες πληροφορίες πατώντας εδώ

3 Σχόλια

  1. Andreas Kezaridis

    Agapite christo 8a imaste ke emis eki i ora ennea gia to fagito ala ohi gia t treximo. 8a imaste perioou tria atoma ke 8 a er8oume me ta podilata. 8a feroume ke emis kapia pragmata gia psisimo.
    – Andreas Kezaridis. x

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Ας ξεκινήσουμε σιγά-σιγά. Πως μπορείτε να μας κάνετε παρέα | christostriathlon

Σχολιάστε

