christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για τρίαθλο – τρέξιμο 29.9,2012 – 4.11.2012

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 29.10.2012 – 4.11.2012

Αυτή τη βδομάδα τόσο οι τριαθλητές όσο και οι δρομείς θα έχουμε αποκατάσταση.

Τριαθλητές

Περίπου 10 ώρες

Δευτέρα

Ξεκούραση ή 30 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

Τρίτη

1)  50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2, χωρίς ραντεβου.

2) 30-40 λεπτά δυνάμωμα

Τετάρτη

1) 40 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2

2) 40-50 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:35 English School,  1 ώρα ποδήλατο στο Turbo Trainer χωρίς να ανεβάσουμε παλμούς με ασκήσεις τεχνικής, ειδικά με ένα – ένα πόδι

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά κολύμπι, ζώνη 2,3

3) 40 λεπτά δυνάμωμα με έμφαση ασκήσεις κορμού

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Σταυρό και πίσω εύκολο τρέξιμο, ζώνη 2,3

Κυριακή

1) 6 από Αγρότη για 3:30 ώρες ποδήλατο Λάρνακα

Δρομείς Ομάδα Α, 60 χιλιόμετρα

Δευτέρα

Ξεκούραση ή 30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης

Τρίτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

Τετάρτη

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2,3

Πέμπτη

1) 1:15 τρέξιμο ως εξής: 20 λεπτά ζέσταμα, 50 λεπτά ρυθμό τέρμα ζώνης παλμών 3 αρχές ζώνης 4 (δηλαδή περίπου 5-8 παλμούς κάτω από το αναερόβιο κατώφλι σας ή 10-15 δευτερόλεπτα το χιλιόμετρο πιο αργά από το ρυθμό σας στον ημιμαραθώνιο). 5 λεπτά αποθεραπεία.

Παρασκευή

Ξεκούραση ή  30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης

Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά.Σταυρό και πίσω εύκολο τρέξιμο, ζώνη 2,3

Κυριακή

Αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα 60 χιλιόμετρα συμπληρώστε τα, αλλιώς ξεκούραση

Δρομείς Ομάδα Β Περίπου 40 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1) Ξεκούραση ή 30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης, ειδικά κοιλιακούς – ραχιαίους

Τρίτη

1) 40 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2

Τετάρτη

50 λεπτά τρέξιμο ζωνη 2.

Πέμπτη

1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2, με 30 λεπτά ζώνη 4 (γρήγορο αλλά όχι πολύ κουραστικό) ρυθμό περίπου 4:40 – 4:45 το χιλιόμετρο.

Παρασκευή

1 )30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης, ειδικά κοιλιακούς – ραχιαίους

.Σάββατο

5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Σταυρό και πίσω εύκολο τρέξιμο, ζώνη 2,3

Κυριακή

Αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα 40 χιλιόμετρα συμπληρώστε τα, αλλιώς ξεκούραση

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: