christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Παρακολουθήστε ζωντανά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ironman της Χαβάης

English: The starting and finishing point of t...

English: The starting and finishing point of the Ironman Triathlon World Championship, Kona, Hawaii. (Photo credit: Wikipedia)

Το ερχόμενο Σάββατο 13.10.2012 θα διεξαχθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τριάθλου μεγάλης απόστασης (Ironman), το οποίο διεξάγεται όπως κάθε χρόνο στη Χαβάη. Θεωρείται η «Μέκκα» του τριάθλου και αυτός ο αγώνας, απόστασης 3.8 χιλιομέτρων κολύμβησης, 180 χιλιομέτρων ποδηλασίας και 42 χιλιόμετρα τρέξιμο, συγκεντρώνει τους πιο γυμνασμένους αθλητές από όλο το κόσμο. Μεταξύ τους υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι μπορούν να τρέξουν το μαραθώνιο, υπό συνθήκες ζέστης και υγρασίας και μετά από εξαντλητική κολύμβηση και ποδηλασία, σε χρόνους γύρω στο 2:40! Πραγματικά απίστευτο.

Μπορείτε να το παρακολουθήσετε ζωντανά στον υπολογιστή σας στη διεύθυνση Ironman.com στο IronmanLive.

Βέβαια, για τους μη μυημένους, πρέπει να αναφέρω για να μην με βρίσουν στη συνέχεια, ότι οι νικητές αναμένονται να τερματίσουν περίπου σε 8 ώρες.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει το πρώί του Σαββάτου ώρα Αμερικής, και θα υπάρχει κάλυψη από ελικόπτερα, μηχανές μέσα στη διαδρομή κλπ. Αν και για κάποιους φαίνεται ανιαρό, εν’ τούτοις υπάρχουν εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως που παρακολουθούν φανατικά αυτό το αθλητικό γεγονός, και μάλιστα χωρίς να χάνουν ούτε λεπτό.

Η μετάδοση θα ξεκινήσει η ώρα 6 το πρωί ώρα Χαβάης, με τη παρουσίαση και το μαρκάρισμα των αθλητών, το οποίο αν δεν κάνω λάθος σημαίνει 7 το απόγευμα ώρα Κύπρου και Ελλάδας.

Πάνω που λέγαμε να βγούμε το Σαββάτοβραδο.

Ακούω εισηγήσεις πως να πείσω την Άννα να μην βγούμε, αλλά να μην συνδέσει το γεγονός με το ότι θα υπάρχει, εντελώς τυχαία και η ζωντανή μετάδοση του αγώνα αυτού.

6 Σχόλια

  1. Ε Χριστο Νομιζω φιλε μου ολοι εχουμε τα ιδια προβληματα…ποσο μαλλον εσεις οι τριαθλητες με διπλες και τριπλες προπονησεις!! Τωρα να πεισεις τη Αννα μου ακουγετε δυσκολο… Χωρις να ξερω τη κοπελλα… Απλα συγκρινοντας… Τον μαραθωνιο του Σικαγο εγω την περασμενη Κυριακη τον εχασα.. Για ευνοητους λογους…νομιζω η καλυτερη ιδεα ειναι να παρεις μαζι το ipad να βλεπεις κρυφα 🙂

    Μου αρέσει!

    • Καλό, η Άννα όμως είναι παλιά καραβάνα σε κάτι τέτοια, θα με μυριστεί από μακρυά!

      Μου αρέσει!

  2. Θα σου κατεβώ για «επίσκεψη» με τις πίτσες παραμάσχαλα για παίξουν τάχα τα παιδιά.. ξέρεις εσύ. Αναγκαστικά θα δούμε «λίγο» τηλεόραση και άμα περάσει η ώρα της εξόδου θα αναχωρήσω διακριτικά.

    Μου αρέσει!

    • Γεια σου ρε Γιώργο λεβέντη, πάντα πρόθυμος να βοηθήσεις το φίλο σου. Ευτυχώς βρέθηκς η λύση. Οι φίλοι που θα επισκεφτούμε παρακολουθούν το μπλοκ μου, και εντελώς τυχαία θα παρακολουθούν το Ironman, οπόταν «ανγκαστικα» θα το δώ και εγώ. Ευχαριστώ πάντως, η τύχη είναι ότι η Άννα δεν διαβάζει τα έρθρα μου. Σε περιμένουμε στον κακοκέφαλο για να θαυμάσουμε πάλι την ωραία φωνή σου!

      Μου αρέσει!

  3. Δηλαδή, τι αγένεια … να πάεις επίσκεψη και να σε βάλουν με το ζόρι να βλέπεις ότι αηδία παρακολουθούν αυτοί στο χαζοκούτι. Όσο για την φωνή μου άστα…με παρέσυρε η υπέροχη θέα της διαδρομής…χα.χα.χα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

