christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα Τριάθλου – Τρεξίματος 1 – 6.10.2012

Αυτή τη Δευτέρα θα τρέξουμε τον πρώτο μας αγώνα 5 χιλιομέτρων. Φυσικά δεν κυνηγούμε κάποιο ρεκορ, αφού τώρα ξεκινάμε να βάζουμε εντάσεις ζώνης 4,5 στο πρόγραμμα. Η απόσταση των 5 χιλ. είναι ιδανική για την εποχή γιατί όσο και αν μας δυσκολέψει, δεν είναι τόσο μεγάλη έτσι ώστε να κάνει κάποια ζημιά στη προπόνηση (υπερκόπωση). Επειδή όμως με τον αγώνα αυτό συμπληρώνουμε 4 δύσκολες προπονήσεις τριξίματος σε 6 μέρες, η υπόλοιπη εβδομάδα μέχρι το Σάββατο θα είναι με χαμηλή ένταση.

Τρίαθλο

Περίπου 14,15 ώρες

Δευτέρα

1) Αγώνας Δρόμου Γύρος του Στροβόλου, 5 χιλιόμετρα. Αν κάποιος δεν μπορεί να έρθει, να κάνει τεστ 5 χιλ. Τρέξιμο.

Τρίτη

1) 40 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2 και συνεχόμενα (αλάξτε φανέλα) 20-30 λεπτά κοιλιακούς- ραχιαίους.

2)  30 λεπτά κολύμπι, ζώνη 2.

Τετάρτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2

2) 1:10 πποδήλατο ζώνη 2

Πέμπτη

1) 5:45 English School , 10 ζέσταμα και 40 λεπτά τρέξιμο μέχρι τη μέση της ζώνης 3, δηλ 75% του μέγιστου αριθμού παλμών σας. Εμένα για παράδειγμα είναι μέχρι 142.

2) 40 λεπτά κολύμπι

Παρασκευή

1) 1 ώρα ποδήλατο ζώνη 2

2) 45 λεπτά κολύμπι, τα 20 διαλειμματική ζωνη 3,4 (π.χ. 10 χ 100)

Σάββατο

5:15 Αγρότης για βουνό. Θα κάνουμε μονόλεπτα όπως το προηγούμενο Σάββατο. Αν βρέξει θα ανέβουμε μέχρι το μονοπάτι του Κακοκέφαλου (αν δεν βραχεί είναι γλιστερό και επικίνδυνο), αν όχι μέχρι το Σταυρό. Θα είναι δηλαδή ή 12,13 μονόλεπτα ζώνη 4,5 με 1 λεπτό διάλειμμα, ή 20,22 αναλόγως.

Κυριακή

6 Αγρότης ποδήλατο για Μαχαιρά, Λαζανιά, Γούρρι και πίσω, περίπου 3:45 85 χιλιόμετρα.

 

Δρομείς

Περίπου 80 χιλιόμετρα.

Στόχος είναι να ανεβάσουμε τα χιλιόμετρα μέχρι τα 100. Το κακό νέο στην περίπτωση αυτή, είναι ότι από 80 χιλιόμετρα και πάνω, χρειάζεται να αρχίσετε να κάνετε και διπλές προπονήσεις για να τα καλύψετε. Αυτή τη βδομάδα η Τετάρτη θα είναι διπλή, πρωί και απόγευμα.

Δευτέρα

1) Αγώνας Δρόμου Γύρος του Στροβόλου, 5 χιλιόμετρα. Αν κάποιος δεν μπορεί να έρθει, να κάνει τεστ 5 χιλ. Τρέξιμο.

Τρίτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2 και συνεχόμενα (αλάξτε φανέλα) 20-30 λεπτά κοιλιακούς- ραχιαίους.

Τετάρτη

1) πρωί 40 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2

2) απόγευμα 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2 και προεραιτικά αρχές της 3.

Πέμπτη

1) 5:45 English School , 20 λεπτά ζέσταμα και 40 λεπτά τρέξιμο μέχρι τη μέση της ζώνης 3, δηλ 75% του μέγιστου αριθμού παλμών σας. Εμένα για παράδειγμα είναι μέχρι 142.

Παρασκευή

1) Ι ώρα τρέξιμο ζώνη 2 και 30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης

Σάββατο

5:15 Αγρότης για βουνό. Θα κάνουμε μονόλεπτα όπως το προηγούμενο Σάββατο. Αν βρέξει θα ανέβουμε μέχρι το μονοπάτι του Κακοκέφαλου (αν δεν βραχεί είναι γλιστερό και επικίνδυνο), αν όχι μέχρι το Σταυρό. Θα είναι δηλαδή ή 12,13 μονόλεπτα ζώνη 4,5 με 1 λεπτό διάλειμμα, ή 20,22 αναλόγως.

Κυριακή

Ζώνη 2 αυστηρώς, συμπληρώστε τα χιλιόμετρα σας για να βγούν 80 χιλιόμετρα σύνολο την εβδομάδα.

Advertisements

1 σχόλιο

  1. Φίλε Τετάρτη έχει γιόγκα το απόγευμα. Θα χαιρετήσω τον ήλιο… Θα τα βολέψω αλλού τα χιλιομετρα. Θα τα πούμε την Δευτέρα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: