christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα τριάθλου και τρεξίματος 27.8. – 2.9.2012

Με ιδιαίτερη χαρά έβλεπα τα παιδιά της ομάδας τον τελευταίο καιρό να είναι ιδιαίτερα ανυπόμονα για να αρχίσουμε ξανά το προπονητικό μας πρόγραμμα. Αυτό είναι σημάδι ότι γέμισαν τις μπαταρίες τους, και φρέσκοι φρέσκοι επανέρχονται στη παλιά μας ρουτίνα. Κάποια κιλά που μπήκαν κατά τη διάρκεια των διακοπών δεν πρέπει να μας ανυσηχούν ιδιαίτερα, σύντομα θα είναι παρελθόν. Θα ξεκινήσουμε την Δευτέρα την προπαρασκευαστική περίοδο προπόνησης, με ένα κύκλο 4 εβδομάδων, όπου θα αρχίσουμε να φορτώνουμε χιλιόμετρα με χαμηλή ένταση ( ζώνη παλμών 2) για 3 βδομάδες και την τέταρτη θα κάνουμε αποκατάσταση.  Η ένταση θα ανεβεί μέχρι τη ζώνη παλμών 3 (70 – 80% του μέγιστου αριθμού παλμών) από την επόμενη εβδομάδα, 3-9.9.2012. Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο σημαντική της προπονητικής χρονιάς, αφού εδώ μπαίνουν οι βάσεις για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς αγώνες. Είναι πολύ σημαντικό να μην παρασυρθεί κάποιος και να γυμνάζεται σε ψηλότερες εντάσεις από αυτές που πρέπει.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μυϊκή ενδυνάμωση:

Εκτός από τα χιλιόμετρα, αυτή ιδιαίτερα την περίοδο είναι πολύ σημαντικές οι ασκήσεις ενδυνάμωσης, τόσο οι γενικές όσο και οι ειδικές για το άθλημα μας.  Στο πρόγραμμα μας θα έχουμε 2-3 φορές τη βδομάδα τέτοιες ασκήσεις. Τα περισσότερα παιδιά, στις ασκήσεις ενδυνάμωσης γυμνάζονται με τον συναθλητή και φυσιοθεραπευτή μας Γιώργο Πέγγα στη Λευκωσία, 2 φορές τη βδομάδα, Δευτέρα και Παρασκευή βράδυ. Για περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες και τα δίδακτρα, μπορείτε να επικοινωνήσει μαζί του στο τηλ. 99550614.

Κολύμπι:

Τα πλείστα παιδιά της ομάδας μας ανήκουν στον τριαθλητικό σύλλογο Νηρέα. Ο σύλλογος προσφέρει μαθήματα κολύμβησης ειδικά για τριαθλητές, με προπονήτρια την συναθλήτρια μας Κάρμεν Μαχαιριώτου. Τα μαθήματα γίνονται στη Λευκωσία κάθε Τετάρτη βράδυ και Σάββατο πρωί (μετά το τρέξιμο). Για περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες και τα δίδακτρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της, στο τηλεφωνο 97610217.

Εβδομάδα 27.8.2012 – 2.9.2012

Από αυτή τη βδομάδα, αρχίζουμε ξανά να προσέχουμε και να διορθώνουμε τον αριθμό βημάτων που τρέχουμε ανα λεπτο, καθώς και τον αριθμό περιστρφών που ποδηλατούμε ανα λεπτό. Ιδανικό και στις δύο περιπτώσεις γύρω στα 90 το λεπτό.

ΤΡΙΑΘΛΗΤΕΣ

Δευτέρα:

1)6:15 English School. 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 50 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης

Τρίτη

1) 6:15 English School. 1 ώρα τρέξιμο έξω από γήπεδο, ζώνη 2

2) 1 ώρα ποδήλατο, ζώνη 2

Τετάρτη

1) Αναχώρηση ώρα 6 από βιβλιοπωλείο Αγρότης για 2 ώρες ποδήλατο, ζώνη 2. Περίπου 50 χιλ. Αυτή θα είναι η τελευταία Τετάρτη που πάμε μαζί πρωί ποδήλατο, αφού από την επόμενη βδομάδα ανοίγουν τα σχολεία όπου θα πρέπει να αναλάβω την μεταφορά των παιδιών μου.

2) 50 λεπτά κολύμπι, ζώνη 2

Πέμπτη

1) 6:15 English School. 1 ώρα τρέξιμο έξω από γήπεδο, ζώνη 2

2) Προαιρετικά: 1 ώρα ποδήλατο, ζώνη 2

Παρασκευή

1)6:15 English School. 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 50 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης

Σάββατο

1) 5:15 αναχώρηση από βιβλιοπωλείο Αγρότης με αυτοκίνητα για εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Τα παιδιά από Λεμεσό που ενδιαφέρτηκαν να τρέχουν μαζί μας στο βουνό (Πάμπος, Δημήτρης, David και Γιώργος) μπορούν να έρθουν στον εκδρομικό χώρο Μαχαιρά η ώρα 5:45. Τρέξιμο βουνού χαλαρό, διάρκεια 1:25-1:30. Προσπαθούμε να κρατηθούμε ζώνη 2, κάποτε όμως μπορεί να πάει λόγω ανήφορου ζώνη 3.

2) 45 λεπτά κολύμπι

Κυριακή

1) 3 ώρες ποδήλατο, ζώνη 2

ΔΡΟΜΕΙΣ

Για αυτή τη βδομάδα δεν χρειάζεται να γράψω λεπτόμερες πρόγραμμα ανα μέρα. Πρέπει να βγούν 60-65 χιλιόμετρα στο σύνολο, όλα στη ζώνη παλμών 2. Επίσης 2 μέρες πρέπει να γίνει πρόγραμμα ενδυνάμωσης, διάρκειας 45 – 1 ώρας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: