christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Γενικό πλάνο προπόνησης και αγώνων της ομάδας Τριάθλου για τη χρονιά 2012-2013

Κάθε καινούργια προπονητική χρονιά ξεκινά με τον σχεδιασμό της. Ο σχεδιασμός αυτός βασίζεται στους αγώνες που θα τρέξουν οι αθλητές, πότε δηλαδή είναι αυτοί και σε ποιούς από αυτούς στοχεύουν να είναι στη καλύτερη τους φόρμα.

Η φετινή χρονιά προσφέρεται για την ομάδα μας ώστε να έχει μια σωστή και ποιοτική χειμερινή προετοιμασία μετά από αρκετά χρόνια. Αυτό γιατί δεν θα υπάρχει φέτος αγώνας τριάθλου τέλος Σεπτεμβρίου, κάτι που μας ανάγκαζε α) να μην κάνουμε σωστή αποκατάσταση κατά τον μήνα Αύγουστο, β) να ανεβάζουμε ρυθμούς στη προπόνηση σε περίοδο με υψηλή ζέστη και υγρασία, γ) να τρέχουμε αγώνα με κίνδυνο θερμοπληξίας κάθε φορά, αφού κατά η ώρα 10:30 – 11 που τερματίζαμε η θερμοκρασία ήταν 38- 40 βαθμοί Κελσίου, και δ) να αργούμε να ξεκινούμε την τόσο σημαντική χειμερινή περίοδο προετοιμασίας.

Φέτος λοιπόν, οι βασικοί αγώνες που θα τρέξουμε είναι:

1) Ημιμαραθώνιος τέλος Νοεμβρίου (Πάφος) ή αρχές Δεκεμβρίου (Λευκωσία).

2)Ημιμαραθώνιος τέλος Ιανουαρίου (Λάρνακα)

3) Ημιμαραθώνιος μέσα Μαρτίου (Λεμεσός)

4) Αγώνας Τριάθλου απόστασης σπριντ, μέσα Απριλίου

5)Αγώνας Τριάθλου Ολυμπιακής απόστασης μέσα Μαϊου.

6)Αγώνας Ορεινού τρεξίματος 15 χιλιομέτρων, Ιούνιος (Τρόοδος).

7) Αγώνας κολύμβησης θάλασσας 2 χιλιομέτρων, Ιούλιος (Λεμεσός)

Μέρος της προετοιμασίας μας θα είναι και κάποιοι αγώνες τρεξίματος 5 χιλιομέτρων, τους οποίους θα αποφασίσω αναλόγως περιόδου και κατά πόσο ταιριάζουν στο πρόγραμμα. Επίσης, μιας και το επίσημο πρόγραμμα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τριάθλου ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί, μπορεί να υπάρξει και άλλος αγώνας τριάθλου τον οποίο θα τρέξουμε, αλλάζοντας αναλόγως και το πρόγραμμα.

Οι τρείς ημιμαραθώνιοι που θα τρέξουμε στην αρχή θα είναι κάτι σαν πυξίδα για μας, αφού θα μας δείξουν σε τι επίπεδο βρισκόμαστε την συγκεκριμένη περίοδο και να προβούμε αναλόγως σε διορθώσεις. Ακολούθως στόχος θα είναι να γίνει η κορύφωση και το φορμάρισμα την περίοδο Απρίλη-Μάη, κατά την οποία είναι οι βασικοί μας αγώνες τριάθλου. Στη συνέχεια, αν δεν υπάρξει κάποιος αγώνας τριάθλου, οι επόμενοι αγώνες τρεξίματος και κολυμπιού θα είναι για να δώσουμε, όπως και φέτος, έμφαση σε ένα συγκεκριμένο άθλημα για μια περίοδο 2-3 βδομάδων για το καθένα. Για αυτό το λόγο θα επαναλάβουμε όπως και φέτος, στο ενδιάμεσο του αγώνα ορεινού τρεξίματος και του κολυμπιού, αρχές Ιουλίου, την ποδηλασία απόστασης 150 χιλιομέτρων.

Επίσημη ημέρα έναρξης των προγραμμάτων μας θα είναι η Δευτέρα, 27.8.2012. Θα γυμναζόμστε σε κύκλους των τριών εβδομάδων,  «φορτώνονας» 2 βδομάδες και με αποκατάσταση στη τρίτη. Δεν υπάρχει λόγος να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες, αφού θα αναρτώ το εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα στη σελίδα μου, τόσο για τους τριαθλητές όσο και για τους δρομείς της ομάδας μας. Απλά φροντίστε να γεμίσετε τις μπαταρίες σας τις μέρες που απομένουν, για να επιστρέψετε φρέσκοι και ορεξάτοι για προπόνηση και πρωϊνά ξυπνήματα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: