christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προπόνηση για τρίαθλο 9 – 15.7.2012

Μέτά την μεγάλη ποδηλασία της περασμένης Παρασκευής, συνεχίζουμε συντήρηση στο τρέξιμο και ποδήλατο και δίνουμε έμφαση για 2 περίπου βδομάδες στο κολύμπι. Παρακευή 20.7.2012 θα είναι ο αγώνας 2 κολύμβησης 2 χιλιομέτρων, ο οποίος θα σηματοδοτήσει και το επίσημο τέλος της σεζον.

Δευτέρα

1) 40 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά κολύμπιζώνη 2,3

Τρίτη

1) 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

2) 45 λεπτά κολύμπι με 1ο χ 100 ζώνη 3,4 και διάλειμμα 15 δευτερόλεπτα.

3) 40 λεπτά ασκήσεις δύναμης με το βάρος του σώματος.

Τετάρτη

1) 5:30 Αγρότη για 1.45 ποδηλασία (Καπέδες και πίσω) περίπου 50 χιλιόμετρα.

2) 30 λεπτά κολύμπι συνεχόμενο, ζώνη 2.

Πέμπτη

1) 20 λεπτά τρέξιμο και 20 ευθείες με χαλάρωμα τη στροφή. Σύνολο 50 λεπτά τρέξιμο. Αλτικές και δρομικές ασκήσεις σύνολο 30 λεπτά. Κοιλιακοί – ραχιαίοι 10 λεπτά. Σύνολο προπόνησης 1.30

Παρασκευή

1) 1 ώρα κολύμπι, τα πρώτα 40 λεπτά συνεχόμενα ζώνη 2,3, μετά σκήσεις τεχνικής

2) 1 ώρα ποδήλατο στο Turbo Trainer παρακολουθώντας τον Γύρο της Γαλλίας (θα ακολουθήσει τεστ γνώσεων αύριο) ζώνη 2,3

Σάββατο

1) 5:15 Αγρότης για 1:20 τρέξιμο στο βουνό

2) 30 λεπτά κούμπι συνεχόμενο θάλασσα,ζώνη 2

Κυριακή

50 λεπτά σκήσεις ενδυνάμωσης

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: