christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Απολαυστική ήττα

Εδώ και μια βδομάδα προσπαθούσα να βρώ τρόπο να πείσω την γυναίκα μου να να μην πάμε θάλασσα Κυριακή πρωί ώς συνήθως, αλλά Σάββατο απόγευμα, για να μην «καούν» τα παιδιά από τον ήλιο.  Πείστηκε τελικά, με λίγο σπρώξιμο από την σύμμαχο-αδελφή μου, με την οικογένεια της οποίας πάμε μαζί για μπάνια.

Μιας λοιπόν και είχα ελεύθερο το πρωί της Κυριακής, (λες και δεν ήταν αυτός ο σκοπός από την αρχή) πήγα για πρώτη φορά να τρέξω την κούρσα βουνού 15 χιλιομέτρων στο Τρόοδος. Την διαδρομή την ήξερα, την είχα τρέξει παλιά, σε πιο αργούς βέβαια ρυθμούς.

Απολαυστική και γεμάτη προκλήσεις, η διαδρομή περνούσε από τα δύο μονοπάτια της φύσης της περιοχής. Κοφτερές πέτρες, ρίζες, απότομες στροφές και ανηφόρες, γκρεμοί και μονοπάτια όπου δεν μπορούσες να προσπεράσεις συμπλήρωναν το σκηνικό.

Ήταν από τις λίγες κούρσες την οποία δεν είδα ανταγωνιστικά, αλλά απλά ήθελα να τρέξω και να απολαύσω την εμπειρία.  Ομολογώ ότι το πρώτο μέρος,  το οποίο ήταν όχι τρέξιμο αλλά ουσιαστικά ορειβασία στη πίστα του σκι δεν το έκανα ξανά και πήρε πολλές από τις δυνάμεις μου, αλλά όταν άρχισαν τα πράγματα να γίνονται κάπως πιό ομαλά και μπήκα σε ένα σταθερό ρυθμό τρεξίματος θεώρησα ότι η κούρσα τελικά ήταν πιο εύκολη από ότι υπολόγιζα. Και κάπου εκεί έχασα το παιγνίδι. Το βουνό και τέτοιο είδους διαδρομές δεν επιτρέπουν εφυσηχασμό και χαλάρωση. Γύρω στο 8-9 χιλιόμετρο «γύρισε» το πόδι μου σε μια πέτρα και το στραμπούληξα άσχημα. Ήταν το χειρότερο σημείο που μπορούσα να το πάθω, αφού δεν υπήρχε περίπτωση να έχω κάποια βοήθεια εκεί, στην αντίθετη και απομωνομένη πλευρά του βουνού. Μισοτρέχοντας-μισοπερπατώντας τερμάτισα τελικά.

Κάθε αγώνας, όσο καλά ή χάλια θεωρεί κάποιος ότι έτρεξε, πάντα έχει κάτι να διδάξει και ακριβώς σε εμάς εναπόκειται να έχουμε ανοικτές τις κεραίες μας για να δεκτούμε αυτά τα μαθήματα. Για μένα το μεγάλο μάθημα σήμερα ήταν ότι στο βουνό δεν χαλαρώνεις με τίποτα, όσο εύκολο ή δύσκολο και αν φαίνεται το συγκεκριμένο κομμάτι της διαδρομής.

Τρόοδος με νίκησες. Αν και με πάγο στο πόδι τώρα που γράφω, απόλαυσα την ήττα και το μάθημα. Αν όλα πάνε καλά, του χρόνου θα έρθω ξανά για να δώσω εξετάσεις στο μάθημα που έμεινα ανεξεταστέος.

 

2 Σχόλια

  1. Φιλε χαρηκα για την γνωριμια!! Οντως ηταν απαιτητηκη κουρσα.. Κι εγω ψυλοστραμπουλιξα..ελπιζω με ξεκουραση μεχρι το πρωι να περασει η ενοχληση!! Πιστευω αν δεν φορουσα τα Salomon θα τερματιζα..αν τερματιζα με διαλυμενα γονατα και αστραγαλους!! Καλο βραδυ και καλη βδομαδα να εχουμε!!

    Μου αρέσει!

    • Επίσης. Εμένα υπολογίζω να μου παρει περίπου μια βδομάδα να επανέλθω στο τρέξιμο. Για μαας τους τριαθλητές το καλό είναι ότι υπάρχει και ποήλατο και κολύμπι.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

