christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα Τριάθλου – Τρεξίματος 25.6. – 1.7.2012

Τρίαθλο

Μιας και δεν έχουμε άλλους σοβαρούς αγώνες αυτή τη περίοδο, για να κρατηθούμε σε ενγρήγορση μέχρι τέλους Ιουλίου, επέλεξα ή δημιούργησα τρείς εκδηλώσεις, μια για κάθε άθλημα. Την Κυριακή θα είναι ο αγώνας τρεξίματος βουνού 15 χιλ. Αυτός ο αγώνας προσφέρεται απόλυτα για τον σκοπό μας, δηλαδή ένας αγώνας ο οποίος δεν θα πάμε με ανταγωνιστικές διαθέσεις αλλά θα είναι μια ευχάριστη αλλαγή από τα υπόλοιπα που κάναμε φέτος.

Στη συνέχεια θα μειώσουμε το τρέξιμο και θα δώσουμε έμφαση στη ποδηλασία, όπου την Παρασκευή 6.7.2012 θα πάμε την μεγάλη διαδρομή που σκαρφίστηκα, δηλ. Λευκωσία-Λεμεσός-Αγρός-Λευκωσία απόστασης 150-170 χιλ.

Μετά από αυτό, θα ρίξουμε ρυθμούς στο τρέξιμο και στη ποδηλασία και θα δώσουμε έμφαση στο κολύμπι, με στόχο τον αγώνα ανοικτής θαλλάσης Bay to Bay Swim, απόστασης 2 χιλιομέτρων που θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα την Παρασκευή 27.7.2012.

Ένα παραπονάκι που έχω είναι ότι, ακριβώς επειδή τελειώσαμε με τους αγώνες-στόχους της χρονιάς η ομάδα χαλάρωσε και άρχισαν οι χοντρές απουσίες και οι γκρίνιες ( από άτομα που δεν υπολόγιζα μάλιστα) για τα πρωινά ξυπνήματα. Δικαιολογίες πολλές. Η εμπειρία όμως λέει ότι αν κάποιος ξεφύγει από την πειθαρχία της προπόνησης δύσκολα επανέρχται σε αυτήν. Λέει επίσης ότι στον αθλητισμό πολύ πιο εύκολα χάνεις αυτό που τόσο δύσκολα έκτισες.

Δευτέρα

Ξεκούραση

Τρίτη

1)5:45 English School. Όσοι έτεξαν στο αγώνα βουνού 40 λεπτά τρέξιμο χαλαρό. Οι υπόλοιποι ζέσταμα και 1 χ 5000 με το Χριστάκη, ζώνη 3,4 (περίπου στο 19, 19:15). 5 λεπτά ξεκούραση και 1χ2000 στον ίδιο ρυθμό.

2) 30 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

Τετάρτη

1) 5:00 Αγρότη γιαποδηλασία  Μαχαιρά-Γούρι-Λευκωσία, περίπου 3:30 ώρες, ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Πέμπτη

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

Παρασκευή

1) 5:30 Αγρότη για 2 ώρες περίπου ποδήλατο, ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

1) 5:15 Αγρότης για 1:20 τρέξιμο βουνό, ζώνη 2,3

2) 30 λεπτά κολύμπι ζώνη 2

Κυριακή

1) 5:30 Αγρότη για 85 χιλ. ποδήλατο (Λάρνακα). Τελευταία μεγάλη.

Δρομείς (Αποκατάσταση)

Δευτέρα

Ξεκούραση

Τρίτη

40 λεπτά τρέξιμο,  ζώνη 2 κοιλιακοί-ραχιαίοι

Τετάρτη

1 ώρα τρέξιμο, ζώνη 2.3

Πέμπτη

1 ώρα δυνάμωμα

Παρασκευή

50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2,3

Σάββατο

5:15 Αγρότης για 1:20 τρέξιμο ζώνη 2,3  βουνό

Κυριακή

κολύμπι θάλασσα

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: