christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα Τριάθλου-Τρεξίματος 18-25.6.2012

Μετά από τους αγώνες του Σαββατοκυρίακου ( Olympic Day Run και Aquathlon), δεν θα κάνουμε ποδήλατο αυτή τη βδομάδα για να προετοιμαστούμε καλύτερα για τη κούρσα βουνού της Κυριακής.

Τρίαθλο

Δευτέρα

45 λεπτά κολύμπι, ζώνη 3,4

Τρίτη

1) 5:45  English School 15 λ. ζέσταμα, 6 ευθείες, 6 χ 4λεπτά στο ανήφορο μπροστά από το Γυμνάσιο Ακρόπολης, διάλειμμα η επιστροφή με ελαφρό τρέξιμο. Ζώνη 4

2) 40 – 50 λεπτά δυνάμωμα

Τετάρτη

1) 5:45  English School 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 5:45  English School 25 τρέξιμο ζώνη 2, 20 λεπτά ζώνη3 (περίπου 4:25 τα 1000μ), 5 λεπτά αποκατάσταση

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο,  ζώνη 2,3

2) 40 λεπτά κολύμπι

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας βουνού στο Τρόοδος 15 χιλιομέτρων

Δρομείς

Δευτέρα

40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:45  English School 15 λ. ζέσταμα, 6 ευθείες, 6 χ 4λεπτά στο ανήφορο μπροστά από το Γυμνάσιο Ακρόπολης, διάλειμμα η επιστροφή με ελαφρό τρέξιμο. Ζώνη 4

2) 40 – 50 λεπτά δυνάμωμα

Τετάρτη

1) 5:45  English School 50 λεπτά τρέξιμο, ζώνη 2,3

Πέμπτη

1) 5:45  English School 25 τρέξιμο ζώνη 2, 20 λεπτά ζώνη3 (περίπου 4:25 τα 1000μ), 5 λεπτά αποκατάσταση

2) 40 λεπτά δυνάμωμα

Παρασκευή

1) 50 λεπτά τρέξιμο,  ζώνη 2,3

Σάββατο

Ξεκούραση

Κυριακή

Αγώνας βουνού στο Τρόοδος 15 χιλιομέτρων

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: