christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προπόνηση 21 – 27.5.2012

Με τον σημερινό αγώνα τριάθλου τελείωσε η αγωνιστική περίοδος του Καλοκαιριού. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά.  Αυτή τη βδομάδα πρέπει να ξεκουραστούμε, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Δεν θα μπεί αυστηρό πρόγραμμα. Από την ερχόμενη εβδομάδα θα αρχίσουμε νέο κύκλο κατά τον οποίο θα μειώσουμε την ένταση και θα αυξήσουμε τα χιλιόμετρα, αφού χρειάζεται να ενισχύσουμε ξανά τη βάση της αντοχής μας.

Δευτέρα σίγουρα ξεκούραση, από Τρίτη – Παρασκευή να δοθεί έμφαση σε ασκήσεις ενδυνάμωσης, Stretching, και αερόβιες ασκήσεις άλλης μορφής από αυτή που κάνουμε συνήθως, όπως κολύμπι χωρίς ένταση με έμφαση στη τεχνική, ποδηλασία με mountain bike, elliptical, ξυπόλυτο τρέξιμο 30 λεπτών στο γρασίδι ή στην άμμο κλπ.

Επόμενο ραντεβού το Σάββατο, 5:15 το πρωί στον Αγρότη για τρέξιμο 1:20 στο βουνό και θα μιλήσουμε για την ποδηλασία της Κυριακής.

Δρομείς

Όσοι χρωστούν το τεστ 10 χιλ. της περασμένης βδομάδας να πάρουν την ξεκούραση που χρειάζονται με χαλαρά τρεξίματα και μετά να το κάνουν. Το τεστ δεν είναι για να αγχώνεται κάποιος και να κάνει το ατομικό του ρεκορ, είναι για να μας δείξει που είναι ο καθένας την δεδομένη στιγμή. Οι υπόλοιποι αφαιρούν την ένταση αυτή τη βδομάδα και συμπληρώνουν μαζί με τις προπονήσεις του Σαββατοκύριακου 70 χιλιόμετρα με συνεχόμενα τρεξίματα.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: