christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προπόνηση Τριάθλου – Τρεξίματος 14 – 20.5.2012

ΤΡΙΑΘΛΟ

Τελειώσαμε και τον δεύτερο αγωνιστικό κύκλο. Ακολουθεί μια βδομάδα αποκατάστασης και φρεσκαρίσματος εν’ όψη του αγώνα της Κυριακής. Μεγάλη προσοχή από όλους μας να μην βάλουμε κιλά και να μην γριπωθούμε.

Δευτέρα

30 κολύμπι συνεχόμενο, αν γίνεται θάλασσα, ζώνη 2

Τρίτη

Προπόνηση 1: 6:30 English school 20 λεπτά τρέξιμο,  10 ευθείες, 3 Χ 1000 στο 3:40 – 3:45 με 3 λ. ξεκούραση, Ζώνη 4

Προπόνηση 2: 40 λεπτά ποδήλατο, ζώνη 2

Τετάρτη

Προπόνηση 1: 6 το πρωί Αγρότης με ποδήλατα. Ζέσταμα μέχρι την “πίστα” και 3 χ 2 στροφές Time Trial, Ζώνη 4

Προπόνηση 2: 30 λεπτά κολύμπι, ζώνη 2,3

Πέμπτη

50 λεπτά τρέξιμο, Ζώνη 2,3

Παρασκευή

Προπόνηση1: Συνολικά 40 λεπτά τρέξιμο με 5 χ 200 ρυθμό αγώνα (45-50 δευτερόλεπτα) διάλειμμα 200 μέτρα χαλαρό τρέξιμο Ζώνη 3

Προπόνηση 2: 30 λεπτά κολύμπι ζώνη 2,3

Σάββατο

Ξεκούραση, (να μας ζήσει ο Πέγγας μας).

Κυριακή

Αγώνας  Τριάθλου Ολυμπιακής Απόστασης. Καλή επιτυχία

ΔΡΟΜΕΙΣ

Στόχος της εβδομάδας να μετρήσουμε την τωρινή κατάσταση που βρίσκεται ο καθένας με ένα τεστ 10 χιλιομέτρων. Θα το βάλω Πέμπτη αλλά μπορείτε να το αλλάξετε στην βδομάδα να το κάνετε όποτε σας βολεύει.

Δευτέρα

50 λεπτά τρέξιμο, Ζώνη 2,3

Τρίτη

20 λεπτά τρέξιμο,  10 ευθείες, 3 Χ 1000 στο 3:40 – 3:45 με 3 λ. ξεκούραση, Ζώνη 4

Τετάρτη

Ξεκούραση

Πέμπτη

Τεστ 10 χιλιόμετρα. Όχι σε δρόμο γυμναστηρίου, προτιμήστε γήπεδο, ή άσφαλτο με GPS.

Παρασκευή

40 λεπτά τρέξιμο,  κοιλιακοί – ραχιαίοι

Σάββατο

1:20 τρέξιμο βουνό

Κυριακή

30 – 40 λεπτά αερόβιο άλλης μορφής, προτιμότερο κολύμπι θάλασσα.

Advertisements

7 Σχόλια

  1. Ξάδελφε , θα το κάμω την Πέμπτη με στόχο τα 42 στο λειντις μαιλ. (4’10»)
    Τις μπάρες τις έκαμες;

    Μου αρέσει!

    • Όχι γιατί αυτή τη βδομαδα προσέχω το φαί μου και αν τις κάνω θα φάω όλο το σινί. Ενημέρωσε με για το αποτέλεσμα του τεστ

      Μου αρέσει!

    • Μπράβο Γιώργο για το τεστ. Μετρά διπλά η προσπάθεια και εκτιμείτε.

      Μου αρέσει!

      • Εκτιμώ ιδιαίτερα την υποστήριξη ξάδελφε. Να’ σαι πάντα καλά και με ενέργεια.

        Μου αρέσει!

      • Χαρά μου φίλε, παρακαλώ.

        Μου αρέσει!

  2. Constantinos

    Just finished my first Olympic triathlon. I don’t have the official time but i make it 02:34:32, all in. I really enjoyed it and i am very happy with my time. A big thank you to George for teaching me how to float and of course to Christos for a year’s worth of excellent training. Great coaching and great team, looking forward to the next one.

    Μου αρέσει!

    • Συγχαρητήρια φίλε, είμαι περήφανος για σένα και για όλη την ομάδα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: