christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Γύμνασε Ολο Το Σώμα Με 3 Ασκήσεις Σε 15 Λεπτά

Αυτό το εύκολο φαινομενικά πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης μπορεί να γίνει οπουδήποτε, αφού χρειάζεστε μόνο το σωματικό σας βάρος σαν αντίσταση και χρειάζονται μόλις 15 λεπτά. Γυμνάζει σχεδόν όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος.

Εκτέλεση:

Κάντε 10 επαναλήψεις για κάθε άσκηση και όταν κάνετε και τις 3 αρχίστε τον κύκλο ξανά από την αρχή, μέχρι να συμπληρωθούν 15 λεπτά. Κάντε μικρό διάλειμμα σε κάθε αλλαγή, αναλόγως του επιπέδου σας και όσο βελτιώνεστε μειώστε το χρόνο διαλείμματος.

 

Άσκηση 1: Βαθειά καθίσματα με το βάρος του σώματος

 

 

 

 

 

Σταθείτε με τα πόδια ανοικτά όσο το άνοιγμα των ώμων. Χαμηλώστε το σώμα σπρώχνωντας τους γλουτούς σας προς τα πίσω και λυγίζοντας τα γόνατα μέχρι οι μηροί σας να είναι παράλληλοι με το έδαφος. Σταματήστε για 1 δευτερόλεπτο και επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση.

2. Παλαιστικές Κάμψεις

 

 

 

 

 

Ξεκινήστε από κανονική θέση για κάμψεις αγκώνων, με τα πόδια όμως πιο μπροστά και ανοικτά. Σηκώστε τους γλουτούς σας προς τα πίσω για να πάρετε την αρχική θέση της άσκησης. Από αυτό το σημείο χαμηλώστε το πάνω μέρος του σώματος μέχρι το πηγούνι σας να πλησιάσει το πάτωμα. Στη συνέχεια χαμηλώνετε και τους γλουτούς ενώ συγχρόνως σηκώνετε το κεφάλι και τους ώμους προς το ταβάνι. Στη συνέχεια επιστρέφετε στην αρχική θέση. Φανταστείτε ότι υπάρχει μια σωλήνα μεταξύ των χεριών σας από όπου πρέπει να περνάτε κάθε φορά. Ουσιαστικά σε αυτή την άσκηση το σώμα πρέπει να «καμπυλώνει» κάθε φορά, εν αντιθέση με τις γνωστές κάμψεις αγκώνων όπου πρέπει να κρατά μια ευθεία γραμμή. Με αυτό το τρόπο κινητοποιούνται όλοι οι μύες του σώματος. Αξίζει να αναφερθεί ότι εκτος από τους παλαιστές και τους Τζουντόκα, αυτή η άσκηση συναντάτε στη Γιλογκα με την ονομασία “Suryanamaskar”, που σημαίνει χαιρετισμός στον ήλιο.

3. Κοιλιακοί των Σπρίντερ

 

 

 

 

 

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια στα πλευρά σας, με τους αγκώνες κυγισμένους 90 μοίρες. Καθώς σηκώνεστε για την άσκηση, στρίψτε τον κορμό σας προς τα αριστερά ενώ συγχρόνως φέρνετε το αριστερό σας γόνατο προς τον δεξιό σας αγκώνα. Εκτελέστε το ίδιο στην άλλη πλευρά εναλλάξ. Μια επανάληψη είναι κάθε φορά που γίνονται και οι 2 πλευρές.

Καλή επιτυχία, σημειωτέων ένας αξιοπρεπής αριθμός κύκλων είναι 4-5.

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: