christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ασκήσεις: Παλαιστικά Βαθειά Καθίσματα


Wrestler squat:

Αν και αυτή την άσκηση  την έμαθα από τη θητεία μου σαν αθλητής και προπονητής στο χώρο της πάλης, είναι εξαιρετική για ποδηλάτες και τριαθλητές. Δυναμώνει τα πόδια με πιό φυσική και ολοκληρωμένη κίνηση από ότι με τα βάρη, αναπτύσσει την αντοχή στη δύναμη των ποδιών που είναι βασική ικανότητα που πρέπει να έχουν οι αθλητές αυτοί, ενώ δυναμώνει και τους μύες της κοιλιάς.

Εκτέλεση: Ξεκινάτε από τη γονατιστή θέση και μετά φέρνετε τα πόδια εναλλαξ στη θέση για βαθύ κάθισμα και πίσω στη γονατιστή θέση. Εκτελείτε για ένα λεπτό συνεχόμενα, και στο μισό λεπτό αλλάζετε το πόδι που σηκώνεται πρώτο.

Μπορείτε να κάνετε (μετά από ζέσταμα εννοείτε) 4-5 σετ 60 δευτερολέπτων με 60 δευτερόλεπτα διάλειμμα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: