christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Τεστ Ευλιγυσίας

 

flexibility testΗ ευλιγυσία είναι ένας παράγοντας πολύ σημαντικός για όλα τα αθλήματα. Με τις ασκήσεις διάτασεις και την αύξηση της ευλιγισίας αποφεύγονται τραυματισμοί και επιτυγχάνεται γρηγορότερη αποκατάσταση των μυών. Η συγκεκριμένη άσκηση μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους τριαθλητές και τους ποδηλάτες, οι οποίοι πρέπει να κάθονται στο ποδήλατο σε αεροδυναμική στάση για 40 χιλιόμετρα, όπου και απαιτείται υψηλή ικανότητα ευλιγισίας στους δικέφαλους μηριαίους μύες και στους χαμηλούς μύες της πλάτης.

Εκτελείτε το τεστ ως εξής:

Κάθεστε απέναντι από κάποιο τοίχο με τα πόδια τεντωμένα και τις πατούσες σας να ακουμπούν στον τοίχο. Αν θέλετε μπορείτε να το εκτελέσετε με ένα step (φωτο).

Πριν το τεστ φροντίστε να ζεστάνεται καλά τους δικέφαλους μηριαίους σας. Στόχος σας είναι να πάτε όσο πιο μακρυά γίνεται χωρίς να λυγίσουν τα πόδια. Δικαιούστε 3 προσπάθειες.
Μπορείτε να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα σας με αυτό το πίνακα:

SCORE MEN WOMEN
EXCEL’T ΠΑΛΑΜΕΣ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΠΑΛΑΜΕΣ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ
GOOD ΔΑΚΤΥΛΑ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ
ΔΑΚΤΥΛΑ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ
AVG. 1 – 12 CM ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΙΧΟ
1 /-10 CM ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΙΧΟ
POOR > 13 CM ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΙΧΟ
> 11 CM ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΙΧΟ
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: