christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ασκήσεις: Πλάγιοι Κοιλιακοί

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα 90 μοίρες και τα χέρια στο πλάγιο μέρος του κεφαλιού σας.

Σηκώστε τους ώμους σας από το έδαφος και μείνετε εκεί.

Στρίψτε το πάνω μέρος του σώματος σας προς τα δεξιά και συγχρόνως φέρτε το δεξί σας γόνατο προς το κεφάλι, μέχρι να ακουμπήσει στον αγκώνα σας, ενώ το αριστερό σας πόδι τεντώνει.

Ελάτε στην αρχική θέση και μετά επαναλάβετε το ίδιο στην αντίθετη πλευρά.

Αυτή η άσκηση είναι από τις πιο αποδοτικές ασκήσεις για τους κοιλιακούς μύες, για το λόγο ότι κινητοποιούνται όλες οι μοίρες των μυών αυτών (ψηλοί,μέσοι,χαμηλοί και πλάγιοι κοιλιακοί).

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: