christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πως να πραγματοποιήσετε τους αθλητικούς στόχους που θέσατε για την νέα χρονιά

Όλοι μας συνήθως βάζουμε στόχους κάθε φορά που μπαίνει μια καινούργια χρονιά, και αν είμαστε αθλητές κάποιοι από αυτούς τους στόχους έχουν να κάνουν με τον αθλητισμό. Να μερικές συμβουλές για να πραγματοποιήσετε αυτούς τους αθλητικούς στόχους:

1. Το πιό σημαντικό είναι να διαλέξετε πραγματοποιήσημους και ρεαλιστικούς στόχους. Όλοι μας κάποτε κάνουμε όνειρα όσο αφορά τις αθλητικές μας επιδόσεις, αλλά κάποτε πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και να το πάρουμε απόφαση ότι δεν μπορούμε όλοι να είμαστε πρωταθλητές, Ολυμπιονίκες ή οτιδήποτε άλλο φαντάζεστε.

2. Όταν θέτετε τους στόχους σας, μην προσπαθήσετε να αλλάξετε πολλά πράγματα συγχρόνως. Κινδυνεύετε έτσι να μην πραγματοποιήσετε στο τέλος κανένα από αυτούς, αφήνωντας σας ένα αίσθημα απογοήτευσης. Συγκεντρωθείτε στους βασικούς στόχους σας και πως θα τους πετύχετε.

3. Γράψτε κάπου το σχέδιο που έχετε για να πραγματοποιήσετε αυτούς τους στόχους. Γράφωντας τους στόχους σας και τα βήματα για να τους πετύχετε μπορεί να είναι ένα ακόμη κίνητρο και να σας βοηθήσει να γίνεται πιό συγκεκριμένοι, «αναγκάζοντας» σας να μείνετε συγκεντρωμένοι στο στόχο σας.

4. Βάλτε μικρότερους, μετρήσιμους στόχους που θα σας οδηγήσουν στον κύριο στόχο σας. Αν για παράδειγμα ο στόχος σας είναι να τρέξετε μαραθώνιο, τρέξτε πρώτα ένα αγώνα 10 χιλιομέτρων, μετά ημιμαραθώνιο και μετά μαραθώνιο.

5. Μοιράσου τον στόχο σου με άλλους. Με αυτό το τρόπο οι στόχοι σας φαίνονται υπαρκτοί, οι γύρω σας σας υποστηρίζουν προς αυτούς και κάπως δεσμεύστε να τους πετύχετε αν τους ξέρουν και άλλοι.

6. Κρατήστε ημερολόγιο προπονήσεων. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος να ελέγχετε την πρόοδο σας και να συνεχίσετε να έχετε κίνητρο να πετύχετε το στόχο σας.

7. Προγραμματίστε σωστά την προπόνηση σας, βάση του διαθέσιμου χρόνου  και του στόχου σας, και κρατηθείτε στο πρόγραμμα σας.

8. Μην απαγοητεύεστε εύκολα, θα υπάρξουν μέρες στις οποίες ο στόχος θα φαντάζει πολύ μακρυνός. Κανείς δεν είναι τέλειος, μην τιμωρείτε τον εαυτό σας αν έχασε κάποια προπόνηση ή απέκτησε κάποιο έξτρα κιλό. Δεκτείτε το και συνεχίστε, στο τέλος η επιμονή αμείβετε.

9. Ανταμοίψτε τον εαυτό σας για κάθε μικρό αθλητικό στόχο που πετυγχαίνει. Προσοχή όμως, μην συνδέσετε αυτή την ανταμοιβή με φαγητό. Καλύτερα πάρτε κάτι που θα σας βοηθήσει στην προπόνηση σας, όπως νέος εξοπλισμός, ένα μασσάζ κλπ.

10. Βρές άτομα που έχουν παρόμοιους στόχους και αν μπορείς προπονήσου μαζί τους κάποιες φορές. Έτσι βοηθάτε ο ένας τον άλλο προς την επίτευξη των στόχων και η προπόνηση σας αποκτά και κοινωνικό χαρακτήρα. Επίσης, αν ξέρετε ότι κάποιος σας περιμένει για να γυμναστείτε μαζί θα «αναγκαστείτε» να πάτε για να μην τον στήσετε στο αθλητικό σας ραντεβού.

Καλή επιτυχία σε όλους μας.

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: