christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ασκήσεις: κάμψεις αγκώνων σχήματος Τ

Με τετράγωνα βαράκια παίρνετε τη κλασική θέση για κάμψεις αγκώνων, τοποθετώντας τα στο έδαφος λίγο πιό μακρυά από το άνοιγμα των ώμων  και κρατώντας τα.

Χαμηλώστε το στήθος σας λυγίζοντας τους αγκώνες μέχρι να ακουμπήσει σχεδόν στο πάτωμα.

Καθώς επιστρέφετε στην αρχική σας θέση σηκώστε το δεξί σας χέρι τεντωμένο πλάγια και αρχίστε να στρίβετε το σώμα σας μέχρι τα χέρια σας να σχηματίσουν το γράμμα Τ με το υπόλοιπο σώμα σας.

Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε το ίδιο στην αριστερή πλευρά.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: