christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ασκήσεις: Δικέφαλοι μηριαίοι με μπάλα

Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις, η οποία γυμνάζει τους δικέφαλους, τους οποίους κάποτε αμελούμε, μέχρι να μας το θυμίσουν με κάποιο τραυματισμό. Θα χρειαστείτε μια μπάλα ασκήσεων, η οποία στοιχίζει γύρω στα 30 – 40 ευρώ.

Βήμα πρώτο.

Ξαπλώστε στο χαλάκι σας και τοποθετείστε τις γάμπες και τις φτέρνες σας στην μπάλα. Κατά τη διάρκεια της άσκησης οι κοιλιακοί και ραχιαίοι μύες πρέπει να κρατιούνται σφικτοί.

Δεύτερο βήμα.

Κρατώντας τους κοιλιακούς σας συσπασμένους, σηκώνετε τους γλουτούς και τη πλάτη σας από το έδαφος σπρώχνωντας τις φτέρνες και τις γάμπες σας στη μπάλα. Οι πλάτη , οι γλουτοί και τα πόδια πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία.

 

Βήμα τρίτο.

Εκπνέοντας λυγίζεται τα πόδια φέρνοντας τις φτέρνες προς τους γλουτούς σας μέχρι οι σόλες των παπουτσιών σας να ακουμπούν ολόκληρες  στη μπάλα.

Βήμα 4.

Εισπνέοντας σιγά -σιγά χαμηλώστε στην αρχική θέση. Αυτό μπορείτε να το κάνετε 1ο φορές συνεχόμενα, να ξεκουραστείτε για 1 λεπτό και ξανά 10 φορές. Σύνολο για παράγειγμα 4 σετ χ 10 φορές.

Παραλλαγή.

Αν θέλετε να την κάνετε ακόμη πιο δύσκολη, σηκωστείτε στη θέση 2 και τεντώστε το ένα πόδι μακρυά απ΄τη μπάλα και δοκιμάστε την άσκηση με ένα πόδι.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: