christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Ποδηλασία:Συχνότητα περιστροφών

Τώρα στη χειμερινή προπόνηση ένας καλός στόχος είναι να δοκιμάσετε να ποδηλατείτε με περισσότερες περιστροφές το λεπτό από ότι ποδηλατάτε συνήθως. Γρηγορότερες περιστροφές αυξάνουν την αντοχή και δεν επιβαρύνουν τα γόνατα ενώ αν γίνονται σωστά σας οδηγούν προς την σωστότερη τεχνική πεταλιάς. Για παράδειγμα σε αγώνες ποδηλατώ συνήθως με 90-95 περιστροφές το λεπτό, ενώ στη προπόνηση μου τώρα στοχεύω να «κινούμαι» με περίπου 110 περιστροφές το λεπτό.  Δοκιμάζοντας το, αν φτάσετε σε ένα σημείο όπου αρχίζετε να ανεβοκατεβαίνετε στη σέλλα σημαίνει ότι οι συγκεκριμένες περιστροφές είναι υπερβολικές για σας προς το παρόν. Ανεβάζετε τον αριθμό των περιστροφών σταδιακά, μέχρι το σημείο που νοιώθετε ότι η τεχνική σας δεν χαλά.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: