christostriathlon

ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΘΛΟΥ,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Πρόγραμμα για Τρίαθλο και Τρέξιμο 20.5.2013 – 26.5.2013

IMG_7217Όπως έγραψα σε προηγούμενο άρθρο, μας έμειναν τρείς μεσόκυκλοι μέχρι το τέλος της σεζόν και τις διακοπές του Αυγούστου. Κάθε μεσόκυκλος θα δίνει έμφαση σε ένα από τα τρία αθλήματα με συντήρηση στα άλλα δύο, και με κάποιον αγώνα στο συγκεκριμένο άθλημα στο τέλος του μεσόκυκλου.

Ξεκινάμε τον μεσόκυκλο του τρεξίματος, ο οποίος θα διαρκέσει 4 εβδομάδες δηλαδή από 20.5.2013 εώς τις 16.6.2013 που θα είναι ο αγώνας βουνού στο Τρόοδος. Όσοι δεν τρέξουν εκεί θα τρέξουν στον δρόμο Ολυμπιακής Ημέρας, απόστασης 5500 μέτρων που θα γίνει το Σάββατο 8.6.2013 (κάποιοι θα τρέξουν και τα δύο), ενώ στις 14.6.2013 όλη η ομάδα (θα πάρω παρουσίες) θα παρευρεθεί στους Παγκύπριους Αγώνες Α.Γ. για να ενισχύσει την προσπάθεια της συναθλήτριας μας Γιώτας στα 5000.

Τριαθλητές περίπου 15-16 ώρες

Δευτέρα

1) 5:40 English School 50 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 3

3) 40 λεπτά δυνάμωμα

Τρίτη

1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 400 μέτρα στο 1:20, 1 στροφή χαλαρά. 5 χ 400 μέτρα στο 1:18

2) 1 – 1:20 ποδήλατο ζώνη 2 με χαμηλή τροχαλία και γρήγορες περιστροφές.

Τετάρτη

1) 5:20 Αγρότη με ποδήλατα, 5:25 Cineplex για πίστα Λόγου. 1 στροφή με 100+ περιστροφές. 5 στροφές time trial με αναχώρηση 30 δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο. Μιά στροφή χαλαρή και ξανά 5 στροφές time trial. Πάμε γρήγορα (περίπου ζώνη 4) αλλά όχι full.

Επειδή πλέον μαζευόμαστε σταθερά πάνω από 10-12 άτομα, εφιστώ την προσοχή σας σε κάποιους βασικούς κανόνες ασφάλειας.

1) Έχοντας υπ’ όψην ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να μας προσπεράσει κάποιος πιο γρήγορος συναθλητής μας, οδηγούμε στην άκρη του δρόμου για να μην τον αναγκάσουμε να βρεθεί στη μέση του δρόμου για το προσπέρασμα.

2) Προσπερνάμε πάντα από δεξιά.

3) Δεν προσπερνάμε στις στροφές.

4) Στις στροφές βεβαιωνόμαστε ότι δεν έρχεται αυτοκίνητο, είτε από μπροστά είτε από πίσω μας. Ας χάσουμε κάποια δευτερόλεπτα παρά να συμβεί ότιδήποτε άλλο.

5) Όταν τελειώνουμε τις στροφές μας και πάμε να κάνουμε το αργό κομμάτι, δεν κάνουμε επαναστροφή επί τόπου χωρίς να βεβαιωθούμε πρώτα ότι δεν έρχεται από πίσω κάποιος συναθλητής μας ο οποίος ακόμα δεν τέλειωσε τις στροφές του.

2) 30-40 λεπτά κολύμπι

Πέμπτη

1) 1) 5:30 English School 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 1000 στο 3:35 με 3 λεπτά διάλειμμα ζώνη 4,5

Παρασκευή

1) 40 λεπτά τρέξιμο ζώνη 2

2) 40 λεπτά κολύμπι ζώνη 3

3) Δυνάμωμα 40-50 λεπτά

Σάββατο

1) 5 από Αγρότη 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Θα κάνουμε 2 διαδρομές. Όσοι θα τρέξουν τον αγώνα στο Τρόοδος θα πάμε σε μια διαδρομή που περνά από διάφορες ζώνες πυροπροστασίας, όπως θα είναι και ο αγώνας. Οι υπόλοιποι ανέβασμα μέχρι Σταυρό και πίσω από χωματόδρομο εύκολο τρέξιμο ζώνη 3 περίπου 15 χιλιόμετρα 1:30.

2) Προαιρετικά

30 λεπτά κολύμπι

Κυριακή

5:30 από Αγρότη, 5:40 περίπου από Ζορπά Λακατάμιας για Μαχαιρά, Γούρι, Κλήρου. Περίπου 85-90 χιλιόμετρα 3:45 ώρες ζώνη 2,3

Δρομείς Μέχρι 65 χιλιόμετρα

Δευτέρα

1) 1 ώρα τρέξιμο ζώνη 2

2) 30-40 λεπτά ασκήσεις δύναμης

Τρίτη

15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 400 μέτρα στο 1:20, 1 στροφή χαλαρά. 5 χ 400 μέτρα στο 1:18

Τετάρτη

1:30 τρέξιμο ζώνη 2

Πέμπτη

 15 λεπτά ζέσταμα, 10 ευθείες, 5 χ 1000 στο 3:35 με 3 λεπτά διάλειμμα ζώνη 4,5

Παρασκευή

30-40 λεπτά τρέξιμο

30-40 λεπτά δυνάμωμα

Σάββατο

1) 5 από Αγρότη 5:40 από εκδρομικό χώρο Μαχαιρά. Θα κάνουμε 2 διαδρομές. Όσοι θα τρέξουν τον αγώνα στο Τρόοδος θα πάμε σε μια διαδρομή που περνά από διάφορες ζώνες πυρόσβεσης, όπως θα είναι και ο αγώνας. Οι υπόλοιποι ανέβασμα μέχρι Σταυρό και πίσω από χωματόδρομο, ζώνη 3,4 περίπου 15 χιλιόμετρα 1:30.

Κυριακή

Προσπαθήστε να βάλετε κάποιο άλλο είδους αερόβια άσκησης, όπως κολύμπι, ποδήλατο κλπ για όσο χρόνο θέλετεIMG_7206

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: